
WAARMEE KUNNEN WE JOU HELPEN?
Op deze pagina vind je niet alleen hoe je met ons in contact kunt komen, maar ook de antwoorden op de meest gestelde vragen.
WAARMEE KUNNEN WE JOU HELPEN?
Op deze pagina vind je niet alleen hoe je met ons in contact kunt komen, maar ook de antwoorden op de meest gestelde vragen.
Heeft u wijzigingen in uw gegevens, ervaart u overlast, heeft u problemen met de buren, of wilt u een reparatie of onderhoudsverzoek indienen? Via ons huurdersportaal regelt u dit eenvoudig en snel online. Zo bent u altijd direct in contact met ons team en kunt u op de hoogte blijven van de voortgang van uw verzoek. Klik op de onderstaande knop om in te loggen en toegang te krijgen tot alle functionaliteiten van ons portaal.
Hieronder vind je de meest gestelde vragen, tezamen met het antwoord!
Ja, u mag de muren schilderen, maar bij het einde van de huurperiode moeten deze weer wit worden opgeleverd.
Je kan middels jouw Profex-account een reparatieverzoek indienen.
Je kan middels verhuur@profexvb.nl, met ons contact opzoeken voor het opzeggen van jouw huurperiode.
Ons kantoor is gevestigd aan de Schuitendiep 76, te Groningen. Onze openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00.
Stuur een e-mail naar info@profexvb.nl en wij komen binnen drie werkdagen op uw vraag terug!
Elke werkdag tussen 09:00 en 17:00 uur zijn wij telefonisch bereikbaar op 050 74 40 176.
Neem dan telefonisch contact met ons op via 050 74 40 176. Deze lijn is 24/7 bereikbaar.
Stuur een e-mail naar info@profexvb.nl en wij komen binnen drie werkdagen op uw vraag terug!
Elke werkdag tussen 09:00 en 17:00 uur zijn wij telefonisch bereikbaar op 050 74 40 176.
Neem dan telefonisch contact met ons op via 050 74 40 176. Deze lijn is 24/7 bereikbaar.